Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Youtubeklippet som gav mig huvudvärk.

Jag har suttit framför datorn hela dagen. Jag och min pappa anordnar olika festivaler i grannkommunen och inför just en av dessa festivaler så har jag fått i uppdrag att mixa ihop olika låtar till inledningen. Och nu har jag fått en fruktansvärd huvudvärk för Michael Jacksons Smooth Criminal vägrar samarbeta! Och inte nog med det så skickar en av mina penpals från rumänien en youtubeklipp med svensk musik och ger mig mer huvudvärk! Som om inte musiksverige sög redan...!

Och tänka sig att hon gillade detta:S

/Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters