Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Allra lägsta betyg för Doves Summer glow!

När jag fyllde år förra veckan så fick jag denna summer glow body lotion från Dove av min bror och hans familj. Jätteglad blev jag, för just en sån här har jag velat testa! Den ger en lätt brun-utan-sol effekt. Jag har testat nu i en vecka och jag måste säga att jag är superbesviken!

 

 

 

För det första så är det svårt att få ut själva krämen ur flaskan. Man får stå och slå ner flaskan som en skogstokig innan man får ut något. Sen har jag märkt att underkläderna blivit en aning bruna... Jag måste ha haft hjärnsläpp för jag kopplade inte alls det till den nya hudkrämen jag fått förrän mamsen (som även hon köpte en sån här efter att jag fått en) nämnde att hon blivit så gul utav den och att det bokstavligen rinner brunt utav henne när hon duschar...

 

 


Så jag gick till botten med det hela... och tror ni inte, ta mig tusan, att vattnet blev alldeles brunt när jag duschade! Och att jag inte märkt det tidigare det begriper jag inte. Var tusan har jag befunnit mig om får undra, bland molnen eller har huvudet blivit helt urkopplad?!:P





Dessutom luktar det konstigt... Nästan bränt av huden. Första gången jag kände doften så trodde jag att jag skulle självantända och gå upp i rök! Jag tänkte "Shit, roligt för mamma och pappa och hitta en askhög efter mig på morgonen!" Eller så trodde jag att jag gjort "En pappa" och kört upp huvudet för långt upp i sänglampan precis så som pappa gjorde vid korvkiosken... Jag säger inte mer än så:P Haha. Jag önskar att jag DÅ varit en fluga på väggen så att jag kunnat se hans nervöst, flackande blick, hahaha.


Det blir Njet Great success för hela slanten i alla fall för Dove!





Så tyvärr så kommer jag inte att använda den här krämen igen... Väldigt besviken.






//Emma.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Ja men visst är det :) Det är det bästa man kan göra :) Med mig är det alla tiders, hur är det själv?



Jag tycker dock dove summer glow är jättebra! Men det är väl beroende på vissa hudtyper tror jag :)

2010-07-28 @ 13:54:25
URL: http://currently.blogg.se/
Postat av: Olivia

Synd att det inte fungerar som det ska -.-



sv; Tack så mycket! :D Jag opererade in en liten port som ska göra det lättare för läkarna att ta prover och ge mig behandling. Och det gick jättebra :)

2010-07-28 @ 14:14:34
URL: http://lucesolare.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv; Haha, det behöver du inte göra :) Jo, jag fick veta för snart en månad sedan att jag har en typ av blodcancer som heter lymfom. Så ja, ganska sjuk om man säger så. Men de har ju redan börjat på behandlingen så :)

2010-07-28 @ 15:20:20
URL: http://lucesolare.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack=) det är bra=) sj?

2010-07-28 @ 16:40:20
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Sara ^^

För en vecka sen typ ^^

2010-07-28 @ 17:57:20
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters