Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Justin Beiber citat


Oj, oj, oj! Härom veckan kunde man läsa i skvallertidningarna att tonårsdrömmen Justin Beiber minsann inte ska lockas ner mellan lakanen förrän på själva bröllopsnatten. Men låt mig då citera Justin Beiber från tidigare i veckan:


"Min mamma har mig under uppsikt och hon är väldigt beskyddande. Tjejerna dyker upp utan några kläder. Jag kan inte ljuga, jag är 16 år, jag hatar det inte. Jag har ingen flickvän."- Justin Beiber.



Bröllopsnatten var det? Yeah right!





//Emma.





Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

om ändå =) vi hade barnen med oss så det blev inte mycket till shopping. Blev skansen och kulturhuset osv i stället

2010-07-30 @ 17:08:41
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: nathalie

inga planer än så länge, kanske blir någon kväll nere vid hamnen , sj?

2010-07-30 @ 18:18:02
URL: http://tornberg.devote.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters