Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Min födelsedag!


ja... då var man 16 år då. Vill tacka alla för dom fina presenterna, blev jättenöjd.=)
På bilden så sätter jag på mig örhängen, dom var fina som tusan. Och sen fick jag den där skjortan och det där linnet jag har på mig.


Och så fick jag blommor av mamsen. <3 jättefina.


kakor... MUMS!!!!


Tårtan Emma gjorde!



Sen fick jag en Michael Jackson väska!!! ÄLSKAR DEN. Sen av mamma fick jag en Michael jackson DVD med bara Michael Jackson videos. muuahahaha....

Tack för en jättefin födelsedag<333

//Sofia

PEACE OUT!

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters