Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Födelsedagspresenter!

Då var presenterna öppnade (torkar mig i pannan.):P Och jag är så nöjd!^^ Som vanligt:D Syrran Linda har sagt att det är väldigt enkelt att köpa presenter till mig, för det är bara att gå in i en affär och plocka något, haha:P Stämmer nog, älskar sånt här som duschcream, ansiktsmasker och smycken. Usch... vad tjejig jag är, haha.


Jag tror min svägerska Åsa (Detta var ifrån brorsan också såklart, men jag misstänker att det var Åsa som köpte:P) är tankeläsare. Jag har velat testa sån lotion som ger en en viss brun nyans och vad får jag? Just en sån, och schampoo, duschcream och deo!:D


Nagellack av Linda & co (Som hon nästan slog sönder för mig genom att tappa den i golvet:P Bröllopsnerver?:P) Från Isadora 114 Artic frost. Love it! och så fick jag...


...örhänge och matchande halsband och...


... ansiktsmasker^^


Av mamsen och papsen fick jag en helt underbart fin scarf och...



... ett jättejättefint smyckeset!!!! Så så fint! Ska jag ha på mig på bröllopet på lördag, muahahah:P

Sen var det ju dessa födelsedagskort (host) Ja...Öhmm..


Fick av Linda & Co: "Grattis. Så har du blivit ett år äldre. Känner dig riktigt nere och önskar att du vore några år yngre. Nå, det finns bara en sak att säga... tuffa tider! Ha ha ha"
Haha, jag tror hon gav igen för kortet jag gav henne på hennes födelsedag, haha:P Touché!

 
Från mamsen & papsen & co: "Vissa människor ändrar sig aldrig med åldern... precis som du!" Fint kort tycker jag^^ Jag kommer nog alltid vara ett barn, haha.



Tack allesammans för alla fina presenter!^^ You guys rock!!




//Emma.


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Åh vad roligt! Grattis \^_^/

2010-07-20 @ 19:16:20
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: MADDES

Klart jag har en deniskjorta, köpte en redan i februari så att jag inte skulle missaen av de största trenderna för säsongen :D

2010-07-20 @ 22:01:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: hanna

ÅÅÅH, JÄTTEFINA! GRATTIS!

2010-07-21 @ 02:20:39
URL: http://goloose.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

Grattis:) Härligt att solen skiner hos er, för här skiner den lite på morgonen sen blir det mulet på dagen. Sommaren har varit toppen hur har du(ni) haft det själv? :)

2010-07-22 @ 09:51:26
URL: http://thebloggmasters.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters