Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Dress-Me like^^

Jag har letat efter en klänning utan ärmar eller band som jag kan ha när vi åker till Italien om cirka 1 månad. När vi var där senast så märkte man att kläder med ärmar och band inte är så bra::P Sofia märkte det speciellt, när vi kom hem hade hon 4 olika ränder från linnen och bikinin. Så linnen och klänningar utan ärmar och band måste inhandlas för min del! Och då hittade jag denna klänning på bubbelroom.se Så himla fin! Dress of the day på Fredag. Ska högst troligt köpa den^^ Perfekt att ha skolavslutningar också! Trots att jag redan slutat skolan så vill man gärna piffa upp sig lite extra^^

 

Vad tycker ni?:D



//Emma.


Kommentarer
Postat av: Siri

Jätte söt :)

2010-06-03 @ 00:01:25
URL: http://siry.blogg.se/
Postat av: amanda

ja tycker den va riktigt sommrig å fräch =)

2010-06-03 @ 13:44:31
URL: http://amoriito.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters