Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

NERVÖS!!!

Gissa vad det är idag? Musikalpremiär!!! Nervös som tusan är jag. För att det är första gången jag gör en musikal och har huvudrollen. Men det kommer nog att gå bra. Kl 13.00 är det för högstadiet och sen kl 18.00 tror jag är för föräldrarna. Jag är mest nervös för när vi ska uppträda för högstadiet för att man känner ju var enda kotte där!
Men man får tänka possitivt. Och snart så är det ju skolavslutingen, SÅ GÖTT!!!
jag har ännu inte valt vad jag ska ha för kläder. Vi ska åka till karlstad tror jag till helgen och kolla lite, hoppas att jag hittar nåt som jag tycker om.
På skolavslutingen ska jag sjunga, (tror jag) Jag hitta en låt igår som jag kunde sjunga. Och det är en Michael jackson låt, men säger inte vilken, muhaha...
Ni får väl gissa!!!

//Sofia

PEACE OUT!

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters