Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Tråkigt Hemma!!!

För ungefär två veckor sen hade vi skolavslutning och gissa hur tråkigt jag har det här hemma! Man har ingenting att göra, kollat på filmer som jag har sett hundra gånger. Har kollat nu på King Kong fem gånger och Dreamgirls tre gånger och dom andra filmerna miljontals gånger.
Nu på söndag åker vi äntligen till Italien. Det ska bli roligt att komma ut lite. Och nu ska inte bränna upp mig som jag gjorde förra veckan, för det gör jag inte om igen. Det var det värsta jag har varit med om. DET GJORDE SÅ ONT!! haha...
Idag ska jag nog leta efter kläder som jag ska ha med till Italien och tvätta en del men det skulle jag har gjort igår så det blir nog inte idag heller, med vi får se.



Dit ska vi.. TILL ROM!! 

//Sofia

PEACE OUT!

 


Kommentarer
Postat av: Zoofie

Åhå! Jag skulle göra typ vad som helst för att få åka till Rom :(

2010-06-22 @ 14:28:58
URL: http://zoofie.devote.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters