Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Lättklädda kvinnor

När jag läst olika bloggar så har jag märkt att ett visst ämne har börjat ploppa upp. Nämligen lättklädda kvinnor, eller i de flesta fall flickor. Är det okej att internet får användas till att få ut bilder på nakna flickor? Jag har läst många kommentarer där i olika kommentarer kallat inläggaren för äcklig och hur dum i huvudet personen är som inte fattar något, det är flickorna som väljer detta själv, det är inget fel att flickor lägger ut sig nakna och så vidare.

Visste, det kanske är så att flickorna valt detta själv, men borde inte människor ha mer vett i skallen att de avstår från dessa vulgära bilder?

Det är skrämmande tycker jag, för i de flesta fall, inte alla utan de flesta, är det är någon uppsatt person med gott om pengar som är den flitiga surfaren bland dessa flickor.
Och vi får inte glömma att det finns personer som tjänar på dessa lättklädda flickor och snuskiga gubbar vars huvud egentligen skulle behövas undersökas, för det är något fel att känna lust över att se flickor på detta vis.

Sedan undrar jag hur de personer som lägger in kommentarer hos bloggare som är emot dessa bilder på lättklädda flickor, kan kalla bloggaren för äcklig. För det är ju i själva verket den som lägger in kommentaren som är äcklig och onormal som anser att detta är okej. Det borde inte få tillåtas att ha dessa sjuka siter!

//Emma.

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: haha okej, vad blev det för god mat? jag har varit ute med lite vänner och nu kollar jag på tv med mamma :)

2010-03-12 @ 22:16:48
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: alex

Svar: Varsågod,

idag har jag inte gjort något alls, vad har du själv gjort ? kram

2010-03-12 @ 23:51:53
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Linda

Det gör inget det är faktiskt rätt roligt när folk frågar det för alla får samma svar hehehe :D Jag sitter och svarar på kommentarer och älsklingen sover så jag funderar på om jag ska se en film :D Har du haft en bra fredag? :D

2010-03-13 @ 00:47:23
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv; Ja, jag har precis fått reda på att jag har sömnapné som innebär att man har andningsuppehåll på nätterna. Det gör att jag blir trött om dagarna eftersom att jag tar in för lite syre på nätterna. Jag är inte så orolig, det är värre med pojkvännen som väcker mig hela nätterna och jag blir bara sur. ;) stackarn!

2010-03-13 @ 00:57:05
URL: http://camillabackman.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters