Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Oscarklänningar vi minns!


Penelope Cruz i Atelier Versace. I LIKE!


Anne Hathaway har jämt fina klänningar! Hon bär på en klänning som heter
Armani Prive.


Celine dion försökte se vass ut i den bakvända outfiten, men det blev helt fel!


Grace Kellys klänning har blivit en ikon för många röda mattan-deltagare och stilen kopieras fortfarande!



Audrey Hepburn var alltid söt och chic!


Angelina Jolie i Mark Bouwer. Fin klänning.


Och sist och inte minst Jennifer Lopez i klänningen Valentino.

Jag tyckte ni om dom här klänningar???? Jag tyckte dom var jättefina. =)'

Sofia

PEACE OUT!




Kommentarer
Postat av: luffi

Hey hey! Lilla Luffi här! Hittar du på denna sköna söndagen!? Kram =)

2010-03-14 @ 15:06:44
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Linda

Okej :D Anna suger ju fett men nån måste ju vinna men då kunde väll en bättre låt och en bättre person ha fått vunnit. Har helgen varit bra? :D

2010-03-14 @ 16:57:29
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Jaana

sv: haha, jo det är den Mikael Karlsson jag menar. Ja alltså, det var Ia som börja snacka skit om mig te Nathalie & Emelie. Men jag va kompis med Nathalie & Emelie, men Ia har jag inte pratat med sen jag gick på IV i krhamn. Hon har ju försökt att få tag på mig, bara för att hon säger förlåt för allt hon har gjort. Men jag kan inte ta emot det, Nathalie & Emelie har jag inte haft nöe kontakt med sen jag börja gymnasiet. Har iaf hört att dom 2 & Therese umgås mycket. kram kram

2010-03-14 @ 17:29:30
URL: http://finskadamen.blogspot.com

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters