Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Silk Serum- Mot frissigt hår

Mamsen köpte ett silk serum till Sofia och mig. Både Sofia och jag har problemet att håret blir så frissigt! Jag har tidigare haft vanlig spray eller sprayvax för att få ner den där frissigheten, men det har inte blivit så jättebra.
Jag var lite skeptisk mot produkten, som kommer ifrån L´anza, men på en gång märkte jag vilken skillnad det blev! Det frissiga håret är borta!
Applicera bara en liten mängd i handen i fuktigt eller torrt hår, föna och styla som vanligt efter det. Jag tog cirka två pumpingar, och jag har medellångt hår, ändå blev det lite för mycket. Så det behövs inte alls mycket!

Kostade ca 225:- och finns hos frisören.


//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters