Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

We´re back!

Muahahaha! Vi är tillbaka från Helsingborg! Och gud vad kul det var! Vi fick ett rum med dubbelsäng på Grand Hotel och kuddarna var som att dö för! Underbara. Och muslin sen... Seriöst. De hade den godaste muslin jag någonsin smakat!! (Sofia kommer att gnälla på mig att jag nämnt den där muslin nu igen, haha. Men jag har fått stå ut med hennes prat om Michael Jackson. Hon köpte en bok av han, som hon faktiskt läste, hör och häpnad!)

Men Sofia kommer inte att prata om någonting som hände i Helsingborg... Nej. Hon kommer under de närmsta veckorna prata om vad som hände när vi steg av tåget vid Laxå...

Det var såhär. Vi steg av tåget på en perrong som det var 1,2 decimeter snö på. Perrongen var cirka 3 meter bred och jag gick cirka 1 meter ifrån den högra kanten. Tåget som vi kommit med stod fortfarande kvar. Plötsligt så vänder sig killen som går framför oss med en kamera och fotar något bakom oss. "En stockholmare som inte sett en vinter" tänkte jag, haha. Sorry 08:or:p

Men sedan, utan att märka någonting eftersom jag alltid stirrar ner i backen när jag går, så hör jag bara ett förbaskat högt ljud och på min högra sida svischar ett x2000 tåg i 200 knyck förbi! Jag höll på att svälja tungan och lite till! Och eftersom det andra tåget fortfarande stod kvar så blev det liksom som ett sug där inne och håret mitt stod på ändan och snön sprutade på oss. Det var så jäckla pinsamt, där stod jag med håret rakt upp som om jag fått en elektrisk stött, snön sprutade mig rakt upp i ansiktet och över hela mig, Sofia skreck bakom mig och jag svor så att det osade, och hela tåget som vi kommit med var fullpackat med folk... Och sedan efter att x 2000 åkt förbi så fick jag le lite grann samtidigt som jag så värdigt som möjligt fick borsta av mig lite snö, rätta till håret, spotta ut snön ur mun och traska vidare med Sofia som tjöt av skratt bakom mig...

x2000- me not like:P

/Emma.

Kommentarer
Postat av: a

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

2010-03-02 @ 09:26:09
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha... När får man höra/se smakprov??

2010-03-02 @ 10:29:46
URL: http://weberg.bubbleroom.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters