Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

A Walk To Remember!

Jag kollade nyss på "A Walk To Remember" och den är en jättefin film. Den handlar om en kille som heter Landon som blir kär i en tjej som heter Jamie och hon är skolans minst populära tjejen. Hon är dotter till stadens mycket originella baptistpastor, som inte är särskilt positiv till att dottern går ut med någon. Dessutom bär jamie på en fruktansvärd hemlighet som gör att de båda måste omvärdera allt de tidigare trott på. Den hemligheten hon har är att hon har canser och har inte så lång tid kvar att leva. 
Jag höll på att gråta när jag såg den här filmen, så sorligt när hon dör i slutet. ni som inte har sett den så är det värt att se den. 



//Sofia

PEACE OUT!!

 


Kommentarer
Postat av: farah

jag har sett den!

den är så otroligt bra och sorlig :'o

börjar gråta av den varje gång hahah!

2010-05-28 @ 21:08:04
URL: http://farahmoradii.blogg.se/
Postat av: Lynda

Har velat se den lange, ar den bra?

2010-06-01 @ 10:19:55
URL: http://cocobooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso den har man ju sett för länge sen den är ju gammal ;o har sett denna för länge länge sen !!

hmmm " efter ??

2010-06-01 @ 20:05:05

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters