Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nationella Prov i NO!

Idag, direkt på morgonen hade vi Nationella prov i NO. Jag kan säga dig att jag var VÄLDIGT nervös för att jag trodde inte att jag skulle klara det men det gjorde jag, STOLT!
Det var svårt kan jag säga dig men det gick iallafall.
Så vi var typ klara vid kl kvart över 11 då var man rätt slut efterråt. Sen gick vi på vanliga lektioner. Men på svenskan var det bara fem som kom. alla skolka för att de orkade inte gå. Det var skönt när det bara var vi fem, tyst & lungt. 

Sofia 

PEACE OUT!





Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att provet gick bra

2010-05-05 @ 19:41:21
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: petter

Softish! Hoppas provet gick sjukt jävla bra!

2010-05-05 @ 22:55:56
URL: http://pttr.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters