Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Länge leve lastbilschaufförer!

Okej... nu får ni ha lite förståelse... Jag tänkte ha ett litet lastbilsinlägg nu. Anledningen till det är... i miss my daddy!!^^ Papsen är lastbilschaufför och åkte iväg i måndags och ligger ute tills i morgon. Har varit i Finland den här gången! Helgen blir inte detsamma när inte hela klanen är samlad:P

Vi kommer ifrån en familj av lastbilschaufförer. Min farfar var lastbilschauförr, min far, min storebror och min lillebror (blir fördig utbildad i år) är alla lastbilschaufförer. Folk svär åt lastbilarna när de dundrar förbi, men har ni tänkt på var beroende vi är utav dom egentligen? Allting som vi köper i affärerna har körts dit av lastbilar. Kalkning av sjöar görs av lastbilar, pellets och olja till husen körs dit av lastbilar. Tänk om alla chaufförer tänkte en morgon att "Nej idag ställer jag bilen." Då skulle vi nog uppskatta dom lite mer, tror ni inte det?

Så detta inlägg är för alla lastbilschaufförer^^


Vi börjar med en Scania... i have nothing more to say... det är en lastbil, haha.

Vilken natur! Tänk om man fick vara där. Bada i vattenfallet, sola på en gigantisk sten medans fåglarna kvittrar och man mår så där underbart!!... ja, just det... det står en lastbil där också... (Host) ...fin..

Till och med lastbilar kan ha lite blingbling!! Om man har en sån här så behöver man ju inte ringa till kunden och tala om att man kommer! För det har de redan sett... för längesen! Tänk positivt, inga dyra telefonräkningar;D

Japansk design... ja, vet, behöver inte säga mer..

Jag måste väl ta med en volvo också... Men det bär emot.

Damn! Truck of the future! Stod den här utanför huset en morgon när jag steg upp så lägger jag nog benen på ryggen och drar, man lät ju tro att man blivit invaderad av aliens..

Haha, tycker de här lastbilarna är roliga!

Skulle kunna tänka mig att ta lastbilskort bara för att kunna köra en av dom här!

Gigantiskt cola... zero... vill... ha!!!O_O

Tänk er en bantare som sitter i en bilkö. Svetten lackar, ungarna sitter och glufsar på en glass i baksätet, du har varken ätit bröd, sås, pommes eller smakat en cola på fyra månader, och du skulle mörda för en godisbit. Du har ett sånt abstinens att du biter på naglarna, du drömmer om bröd om nätterna! Bilen du har framför dig svänger av vägen och framför dig kommer den här lastbilen upp. Den bantaren måste ju tro att den blivit galen...:P

 




Nu har papsen något att titta på när han kommer hem. Och nu ska jag gå och reta gallfeber på lillebror Jonas^^ Den bärbara datorn slog av sig när han spelade WoW. Så han är lite tens nu, vilket betyder att han befinner sig i ett känsligt tillstånd, muahahahahaha! Åh, Jonas, here i come!!

 

//Emma.

 


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Sv: Japp, varit på Abby Road när jag var typ elva år, jag kommer inte ihåg något alls haha.



Drog igång "Veckans Blogg" nu då jag av personliga skäl inte orkar blogga så mycket just idag. Anmäl dig gärna ♥

2010-05-15 @ 16:45:21
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: tiny

ja jag åt det igår. Synd nog (eller kanske tur nog) hade jag inte så mycket philadelphia ost kvar så blev inte så mycket.

Åhåå tårtor alltså. Det är jag inte så bra på att göra. Skulle beställt en när jag fyllde år :P Vad brukar du göra för tårta?

2010-05-15 @ 17:54:58
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: tiny

Glömde skriva, coola lastbilar :D

2010-05-15 @ 17:55:20
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: LissenTo

Jag tycker lastbilschaufförer är skickliga och tar hänsyn till bilister. Jag brukar vinka tack i bakrutan när dom gått åt sidan för att släppa fram mej.



Har målat trapp och en del annat.

men glömmer alltid vad lång tid det tar.

Ha en fortsatt trevlig helg. // Lissen

2010-05-15 @ 18:29:24
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Karin

sv: Hmm, kanske! :)



sv2: hahha okej! hoppas det går bra! :)

2010-05-15 @ 18:52:30
URL: http://karinbm.blogg.se/
Postat av: farah

de är riktigt varmt här alltså!:o

jag var ute med thigst och t-shirt och svettades ihjäl!

synd för er hahah ;/

2010-05-15 @ 20:11:19
URL: http://farahmoradii.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters