Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Ikväll blir det bio!

Den enda gången som vi går på bio är när den senaste Harry Potter visas:P Det har blivit som en liten tradition på något vis.

Så eftersom den senaste Harry Potter visas på bio så ska vi iväg på den i kväll^^ Traditioner är till för att hållas!


Filmen har inte fått så bra betyg dock, men jag brukar heller inte fästa mig vid dom. För vem är det egentligen som ger betygen? Jo, vuxna karlar som inte förstår när de ser en bra film! Om det inte är en verklighetsbaserad film om en knarkare eller något annat deprimerande så är det inget att ha anser dom. Samma sak med böcker.


Jag hoppas verkligen att filmen är bra. Det kommer nog knappast vara skitdålig, det är ju trots allt... HARRY POTTER! Muahahaha:P



Jag kommer självklart tala om vad JAG tyckte^^





//Emma.




Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters