Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Önskelista

Satt barnvakt åt systersonen Emil idag. Han och jag satte oss ner och gjorde hans önskelista åt tomten!
"Ta det dyraste du kan hitta" sa jag åt honom. Hehe:P Jag undrar vad "tomten" säger om det, haha.

Jag sa till honom att ge den till mamma och pappa så att de kunde posta den åt honom. Och han ville gå iväg på en gång och satte på sig skorna och allt!

Han vägrade lyssna när jag sa att han snällt fick vänta tills mamma och pappa kom och hämtade honom.

Som tur var så fick han syn på tv och bompa (Översättning: Tecknat:P) och hans försök att komma ikapp mamsen och papsen avbröts

 

 

 

Ahhh, det var tider det när man trodde på tomten. Nu är det en själv som får vara "tomte" och öppna plånboken. Känns inte lika kul...




Men jag måste erkänna att jag längtar lite efter julen i alla fall^^ Det är en sån härlig tid. Speciellt Lucia.

 

 

 

//Emma:P


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters