Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sofia dansuppvisning

Sofia hade dansuppvisning idag. Sofia går estet med inriktning musik (dööö, no suprise där:P) men hon har dans som estetisk verksamhet.

Hon har varit nervös stackarn hela veckan "Jag kommer att göra bort mig!" "Jag kan inte stegen!"

Vi har alla försökt lugna henne och sagt att det enda hon kan göra är att träna på stegen så att de sitter. Sofia är en latmask ut i fingertopparna när det kommer till fysisk aktivitet! Sorry Sofia, men det är sant, haha:P! Om hon tränat eller ej vet jag inte.

Sofia ringde mamma för en stund sedan och tydligen hade det gott skitdåligt! Dansgruppen var osynkad och de fick skrattattacker på scenen (!)


Det blev alltså inte lika elegant som denna ballerinan, men vet ni vad? Sofia är kanske missnöjd med sitt dansuppträdande men att hon inte gjorde sitt allra bästa det tvivlar jag inte en enda sekund på. Sofia må vara allergisk mot fysiskaktivitet, but she always bring it! Huvudsaken är att man försökte och Sofia tar alltid såna här saker på allvar.

 

 

 

Musik är hennes största intresse, men dansen tror jag har väckt ett jävlaranama hos henne!:D

 

 


Vi Olssons är väldigt envisa, haha^^

 

 

 

//Emma.


Kommentarer
Postat av: natalie

vad kul:D Pappsen brukar få några presenter, och sedan får han bestämma vad som ska hända i huset under dagen, ungefär:D Men blir inte ett jättekalas kan man väll säga:D sj?

2010-11-12 @ 18:11:32
URL: http://redbedroom.devote.se
Postat av: natalie

lät mysigt:) kan inte välja en favorit alldeles för svårt, är en disneynörd:D haa, lycka till med dansen:) går säkert finfint:) kram

2010-11-13 @ 13:33:31
URL: http://redbedroom.devote.se
Postat av: natalie

jag går också estet med inriktningen musik:) Är riktigt kul:D

2010-11-14 @ 10:16:56
URL: http://redbedroom.devote.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters