Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Blä för Heinz ketchup

Jag har något väldigt viktiga att diskutera... och det är Heinz ketchup.

Jag menar, hallå! Varför kommer all ketchup på en gång! Folk måste tro att man har ketchup mellan öronen när man inte ens kan ha på lite ketchup utan att spruta ner nästan hela köket.


Det var faktiskt inte bara jag som hade problem. Det var en hel del hånflin efter mina försök men de slocknade snabbt när de själva fick hela korven nersprutad.



Jag tro inte det här hade hänt Felix tomatketchup. Jag litar mer på att Felix ketchup gör jobbet rätt. Att randen med ketchup blir sådär lagom tjock och man inte kladdar så att även senapen får plats. För vi måste tänka på senapen också. Jag vet att de flesta föredrar ketchup, men för den sakens skull kan vi inte mobba senapen. Vi måste hålla ihop och stötta senapen.




Jag ville bara säga det. Nu tycker jag att vi sjunger "We shall overcome." Tack och hej!



//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters