Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Diamanter istället för tänder

Kanye West har tagit blingbling till en helt ny nivå. När han gästade Ellen DeGeneres visade han upp sina nya gaddar.

Grills har vi sett en hel del utav, det vill säga en smyckad platta som man sätter på tänderna. Men Kanye gick alltså ett steg längre och byte ut sina riktiga tänder till diamanter.

— Det är verkligen mina riktiga tänder. Jag bytte ut min nedre tandrad, avslöjade han.

— Du har slitit ut tänderna och satte in det där istället? undrade en förbryllad Ellen och fick ett snabbt svar av den 33-årige hitmakaren:

 

— Jag tyckte bara att diamanter skulle vara coolare. Det finns vissa saker som rockstjärnor bör göra.

 

 

 

Ja, något måste man göra med de miljoner man har. Tur att han la pengarna på något nyttigt...

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters