Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Målar fan på väggen

Vi Olsson har en tendens till att måla fan på väggen. Jag är såklart inget undantag. Om någon i familjen åker ner till stan och tar lite för lång tid på sig så ser jag allt ifrån bilproblem till bilolyckor.

Grannen ringde idag. Hennes man lägger ett tak på nya vedboden som de byggt. Han var där själv och hade lovat att ha på mobil för att hon skulle kunna nå honom. Men av någon anledning så svarade han inte (Eftersom vi nu bott här i 9 år så visste jag redan varför han inte svarat:
Mobiler har ingen täckning just här!!)

Självklart hade hon blivit orolig och bad mig gå ner för att kolla, vilket jag gick för att göra. Och så fort jag lagt ifrån mig telefonen så börjar jag måla upp en massa hemskheter som kanske hänt honom. Allt ifrån att han ramlat ner ifrån taket och slagits medvetslös, ramlat ner ifrån taket och landat på ett järnrör som i filmen "Final destination", kapat av sig fingrarna, blivit påhoppad av någon med kniv som i "Scream", påhoppad av zombies som i "Dawn of the dead", påhoppad av vampyrer som i "True blood" eller tagit en tupplur och fått besök av "Freddie Cruger."

Men det slog mig när jag gick ner för att hämta Sofia (för aldrig i livet att jag gick ner dit själv ifall han låg där död och blodig!)... att jag kanske har sett alldeles för mycket rysare och skräckfilmer...:P




Han hade trots allt inte blivit genomborrad av järnrör, mördad, påoppad av vampyrer eller snittad av Freddie Cruger. Han gick omkring där nere och grejade.

Men det KAN ha varit något hemskt... det KAN ha varit det:P


Usch, visst är Freddie Cruger läskigast utav alla de där filmfigurerna!







//Emma.




Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters