Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

The freak is in the building!

Något väldigt konstigt hände mig när jag var med mina föräldrar och Sofia på Maxi och handlade igår... Det är ganska lustigt att sånahär grejer alltid händer just mig!

Jag hade mina höga klackar från nelly.se. Jag blir 2 meter lång i dom, bokstavligt talat:P Och in på Maxi kommer jag och dagen till ära (eftersom det var fredag och allt) så bar jag en ny klänning som även den kommer från nelly.se.

När vi kommer till fruktdisken så blir det ett sånt tjatter på en tant där ("Tanten" är kanske 58 år eller något.) Hon pratade och gestikulerade med en tjej och de tittade lite då och då på mig. Mor och dotter tänkte jag och fortsatte bort till äpplena och medan jag står och plockar så fortsätter tanten och tjattra och hon börjar till och med att peka på mig!

"Mamma"
sa jag häpet "Hon pekar på mig!"
Mamma börjar tycka att det hela börjar bli mycket lustigt, och jag inser att det inte var mor och dotter som stått och pratat utan att tanten bara börjat prata med en främling om mig!

Min pappa går förbi den där tanten och tror ni inte att hon börjar prata med honom, och säga hur förskräckligt det är att jag har såna höga klackar! Hon fortsätter med att jag är två meter lång och att jag visar ändan (menar på att klänningen var så kort... den slutar på mitten av låren, så jag menar den är inte särskilt kort!) Hon går verkligen på och pappa håller god min och frågar sen om hon inte tyckte att skorna var snygga. Jo, det tyckte hon men de var så höga!

"Ja, jag får väl säga det till henne då" säger pappa "För hon är min dotter." Snacka om att tanten slog igen munnen illa kvickt!

Resten av handlingen gick hon och stirrade på oss och tyckte mina klackar var så förskräckligt höga!:P Det blev pinsamt tillslut och jag kände mig som ett freak, haha.

Jag begriper inte... det är bara ett par klackar... What´s the big deal! Tur för henne att hon inte visste att jag beställt ett par likadana skor till, fast röda, muahahahahaha!:D




//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters