Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Bäver över vägen

Syrran Linda och jag åkte till Karlstad idag tidigt på morgonen. Tidigt och tidigt, för mig var det tidigt:P Jag skulle upp 05:45 för Linda skulle komma 07:15, men jag måste ha fått hjärnsläpp i går kväll när jag ställde klockan på ringning för jag satte den på 06:45... 06:04 vaknade jag till sådär jättesnabbt, såg vad klockan var, svor en liten ramsa och vinglade mig upp sen, haha:P

När vi kom in mot Karlstad så höll det på att sluta illa. Linda och jag satt och pratade och skrattade när bilarna framför oss helt plötsligt ställer sig på bromsen. Bilarna framför oss väjer åt sidan och Linda gör likadant.

Med ansiktet upptryckt nästan i vindrutan försöker jag se vad som hände.

Då ser jag något konstigt traska över vägen, jag kunde inte riktigt se vad det var ännu.

"Vad fan är det där!" Skriker jag innan jag får se vad det var "EN BÄVER!"

En blöt bäver var orsaken till seriekrocken som nästan inträffade. Helt lugnt, som om han hade all tid i hela världen, gick han över vägen och räknade med att kunna passera helt utan problem. Ja, han passerade utan problm, det var vi som istället fick lite problem. Men som tur var gick det bra^^


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters