Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Donald Trump president?

Donald Trump funderar på att bli USA`s nya president 2012! Jag kan inte säga att detta förvånar mig. Men om jag tror att det skulle fungera det är en annan sak. Donald Trump må vara en affärsman som skapat jobb åt flera tusen människor men han är absolut ingen President. Att styra ett företag och att styra ett land är två helt skilda saker.

Man kan inte ryta "you´re fired!" när befolkningen protesterar mot höga skatter eller landet invaderas av terrorister. Det funkar inte så i verkligheten, för nog verkar han befinna sig i sin egen lilla värld just nu om han tror att han kan bli President.

I klippet nedanför kan ni själva höra intervjun från Fox News där han pratar om att försöka bli President.

Om Donald Trump blir President 2012 så är mitt råd till alla amerikanare... Run, God damn it, run!:P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters