Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Första turen med caben nere!

Japp, idag minsann blev det premiärtur med med caben nere på Cadillacen! Underbart härligt väder och då är skönt att ha möjligheten att ta bort taket^^ Dock är det inte lika skönt för håret. Hade jag inte ett fågelbo innan så har jag definitivt fått det efter en ner cabad tur.  Men det är en annan sak!


Permiärtur med caben nere!




Innan vi drog iväg med Cadillacen sa pappa:


"Nej, jag tror jag tar av mig långkalsongerna innan vi åker!"

"Men pappa" sa jag "Det är ju bara april!"


Hahaha.


Pappa kan ha långkalsonger ända in i juli. Låt mig säga såhär, när vi åkte till Italien i somras hade pappa packat med sig jeans och tjocka mjukisbyxor:P Inga shorts överhuvudtaget! Det var säkert 45 grader i Rom! Solen stekte oss levande! Om långkalsongerna var nedpackade när vi åkte till Italien vet jag inte, men jag skulle inte bli förvånad alls om de var med (haha)








//Emma



Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters