Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Ny volvo orsakade spring i bena

Min syrra Linda och hennes familj har skaffat en sprillans ny volvo! De var här på besök idag för att visa oss den nya pärlan som är väldigt fin.

När de sedan skulle åka hemåt fick Linda och Ronny spring i bena bägge två. Linda vile nämligen köra, Ronny likaså:P


Ronny snappade åt sig Emil medan Linda försökte få på sig skorna och jackan och springer upp till bilen medan Linda skriker:


"JAG SKA KÖRA! NU ÄR DET JAG SOM KÖR! Ja, Hej då( till oss) RONNY, JAG SKA KÖRA! Hej då!(Till oss) RONNY JAG KÖR!"


Här springer den tappra kämpen!



Här inser hon att hon vunnit! (haha)



Sedan springer hon upp till bilen medan Ronny sätter i Emil i barnstolen. Ett ondskefullt hånskratt undslipper henne då hon triumferande inser att det är hon som vunnit den brutala kampen. Hon fick köra Volvon upp. Jag gratulerar ödmjukt!:P






Haha, ja det är härligt att man har syskon, man får sig ett gott skratt:D







//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters