Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

My new little friend!

Jag har en ny bästis, och vi två kommer att spendera väldigt mycket tid tillsammans framöver. Det kommer bli blod, svett och tårar, eller förhoppningsvis inte blod men man vet ju aldrig när det gäller mig. Men svett och tårar kommer det bli en hel del av skulle jag tro:P För min nya bästis namn är "Promenadband":P

 

 

 


Jag har nämligen börjat motionera! Nu bannemig ska jag ta itu med det här med konditionen. Ja, jag erkänner, min kondition kan jämföras med en sängliggande 100-åring, men det ska bli bättre!

 

 


Om jag ska orka stå på scenen så måste min kondition hålla, och som den är nu så gör den inte riktigt det tyvärr.

 

 

 

 

Så nu jäklar! Nu kör vi;D

 

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men din kondition är väll bra?? Det ser man värkligen inte på scen..Du är sååå söt,vacker och allt :D <333

Puss & Kram

2011-12-12 @ 14:34:50
URL: http://johannawhh.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har en fråga och det är varför Sofia kallar sig för Effie? har jag missat nått?? Hejade på dig i True talent och röstade verje gång haha :) Grattis till andra platsen!

2011-12-12 @ 14:36:02
URL: http://tolta.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters