Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Tar studieledigt

En fråga som jag får hela tiden är "Hur gör du nu med skolan nu när du sysslar så mycket med musiken?" Jag har då svarat att jag försöker att hänga med i skolan samtidigt som musiken hela tiden med med den också. Men jag har nu bestämt mig för att ta studieledigt ett tag. Jag ska alltså inte gå i skolan utan satsa mer på musiken, för det är det jag verkligen vill!

Jag går andra året i gymnasiet på den estetiska linjen med inriktning musik. Och jag kom fram till att jag lär mig mer när jag jobbar med min låtskirvare och är ute och spelar än vad jag gör i skolan. Därför vill jag satsa på musiken ett tag utan att behöva oroa mig för skolan och allt som behövs ordnas där.

Är det så att jag om några månader ändå vill tillbaka så har jag möjlighet att göra det. Men just nu är det musiken som gäller alltså!:D


Min dator och mina skolböcker har jag fått lämna in.


Det känns lite konstigt, det är måndag och ingen skola för min del!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Lollo :)

Tror att du gör helt rätt! :) Så du kan koncentrera dej på en sak istället för två för då blir de nog lätt förvirrat :) puss! <3

2011-12-12 @ 12:34:44
URL: http://lollolojsan.bloggplatsen.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters