Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

55 årskalas!

Eftersom min pappa fyllde 55 år i veckan så hade vi bestämt  oss för att ha kalaset för honom igår. Familj och vänner samlades för att fira den gamla dinosaurien:P Vi bjöd på god mat, goda tårtor och såklart fina presenter^^

Jag tror vi lyckades chocka pappa! Han blev lite stum när vår (familjens) present öppnades, vilket mycket sällan inträffar! Haha.

Tårtorna!

Pappa och mamma köpte en Cadillac i höstas och i den vill pappa ha en bra stereo. Det som fattades nu var baslåda och slutsteg. Och vad fanns det i det stora paketet ...(som syster Linda och jag slagit in som såg ut att ha exploderat i en inslagningsmaskin som gått på crack! Vi lappade och tejpade det där paketet att det hade varit snyggast om vi bara lämnat fram det oinslaget, haha^^)...


... om inte en baslåda och ett slutsteg!!!:D

 

 

Han blev verkligen supernöjd med alla sina presenter. Det var roligt att han fick något som han så gärna ville ha.

 

 

 

 

 

En mycket trevlig kväll (Linda kan ha varit lite för surrig men det var trevligt ändå, haha:P Jag får ge igen! Muahahahahaha:P)!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.



Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters