Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Britney Spears ska sjunga Live på kommande turné

Det är tragiskt att så många "artister" idag inte sjunger live utan mimar. För enligt mitt tyckte så är en artist som inte kan sjunga live inte en riktig artist. För i såna fall kan vem som helst bestämma sig för att bli sångerska/sångare bara man ser okej ut (resten fixar en kirurg och photoshop.)

Men nu har Britney Spears bestämt sig för att skippa mimningen och istället sjunga live på sin kommande turné som ska starta på Irland!
Bra gjort av henne.

Sofia och jag var för ett par år sedan och såg hennes konsert "Circus." Jag har varit på ännu en Britney konsert innan "Circus" och ville att Sofia och jag skulle gå just för att jag vet hur bra konserterna är! Vi blev verkligen inte besvikna! Konserten var så otroligt grym.

Dock är det lite tråkigt att veta att hon inte sjunger live. En artist ska kunna sjunga. Punkt slut! Därför hoppas jag att hon verkligen inte mimar mer.


 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer
Postat av: Marie

Det blir intressant att se hur hon fixar det. Historien säger att hon inte alltid sjunger riktigt rent live... men det är ju inte så konstigt när man ska springa omkring och dansa och showa också. Katy Perry har ju samma problem.

2011-02-12 @ 19:41:41
URL: http://pima.bloggplatsen.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters