Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Här var det tänt!

Min bror och hans familj kom ner och grillade hos oss idag! Det var sånt otroligt härligt väder och man fick såna där lyckokänslor och man tänkte "Livet är allt bra härligt":P

Hade man tänkt fråga mig om 1000:- så hade det varit rätta tillfället då. Jag hade slängt fram 2000:-!

Pulkorna ligger i snön, men mina brorsöner är väldigt lata så de skippade att åka!:P Vad kan man säga, de har trots allt Olsson blod i sig de där vildarna.

 

Vilde 1

 

Vilde 2

 

Vildarnas moder. Haha:P Åsa plockade också fram mobilen för lite fototagning.

Att få något att elda över var dock lättare sagt än gjort. Funktigt trä är inte så bra att ha...

 

...Men det gick till slut och korvarna blev MUMS! :P

Den här lilla framtida vilden hade det skönt i vagnen och det lär inte dröja innan han också minsann får vara med och grilla.

 

 

 

Nu luktar man bara som om man varit med i skogsbrand, men det hör till^^

 

 

 

 

 

 

//Emma.



Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters