Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Justin Bieber på "Rolling Stones."

Justin pryder inte bara omslaget på nyaste "Rolling stones" utan får dessutom svara på en del tuffa ämnen i en intervju i samma tidning.

Här kommer några av de ämnen han fick:

Sex före äktenskap:

"Jag tycker inte att man ska ha sex med någon som man inte älskar. Jag tycker man ska vänta tills man hittar den personen... man älskar."

Hur det är att vara kanadensare:

"Ni är så elaka! Kanada är världens bästa land. Vi går till doktorn och behöver inte oroa oss för att inte kunna betala honom, men här, i hela ditt liv, är du pank på grund av sjukhusräkningar. Min bodyguards bebis var för tidigt född och nu får han betala för det. I Kanada, om ditt barn födds för tidigt, så stannar den på sjukhuset så länge som det behövs och åker sen hem."

Politik:


"Jag är inte säker på alla de olika partierna. Men det som händer i Korea är inte bra."

Abort:

"Jag tror verkligen inte på abort. Det är som att döda en barn? (Och om kvinnan blivit våldtagen?) Um, det är tråkigt, men allt händer för en anledning. Jag har inte varit i den situationen så jag kan inte ha en åsikt."




Man får komma ihåg att killen bara är 16 år... Hans åsikter kommer att ändras i framtiden...


Ser han inte väldigt ung ut på det här omslaget? Han ser ut som en liten pojke som testat sin storebrors skinnjacka och blivit påkommen medan han provade. 









//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters