Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Katy Perry föredrar att inte dö på scen...

I en intervju i "Elle" talar Katy Perry om sin framtid. Att det faktiskt finns annat i livet än scenen.

 

 

 

"Jag tror att artister vill dö på scenen, och jag är inte säker på att jag vill det. För jag vill ha barn! Jag är inte rädd för att säga det. Jag tror att man är rädd för att säga det för att man inte vill förstöra karriären, men jag vill leva livet fullt ut."

 

 

 

 

Helt rätt tycker jag! Man ska leva livet fullt ut och ta vara på allt. Vad vore livet utan en familj? Inte särskilt roligt skulle jag tro...

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters