Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Paris tårta stulen

När Paris Hilton firade sin födelsedag så blev det såklart ett firande med stort F. Drinkar, underhållning och såklart tårta bjöd kändisen som blivit känd just för att hon är känd... Förvirrad? Ja, men det är faktiskt så att Paris Hilton och hennes syster Nicky Hilton blivit kända just för att de är kända. De är de enda som lyckats med den bedriften och det borde firas med en stor tårta bara det tycker jag!

Och tydligen var det någon som var särskilt förtjust i tårtor under Paris födelsedagsfest för en av dom blev stulen. Stulten och stulen, faktum var att tårtan skulle slängas annars, utan att den blivit rörd överhuvudtaget. Så en av gästerna "räddade" tårtan (utan att få lov att göra det av den som ansvarade för kalaset) och denna räddningsoperation lades sedan upp på Facebook(!) för hela världen att se. Lyckat? Nja, kanske inte. Det vore lika smart som om jag skulle råna en bank och sedan lägga upp bilder på mig när brottet begås här på bloggen... Alltså inte särskilt bright.


Här är länken till den killens facebook som stal tårtan:

http://www.facebook.com/notes/paz/i-crashed-paris-hiltons-birthday-and-accidentally-the-whole-cake/10150122373449777




Undrar vad Paris själv säger om incidensen? Tja, hon fick ju publicitet utan att göra någonting! Men då är det precis som vanligt!:D








//Emma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon blev ju känd för att ha spelat in en privat porrfilm.

Sen fattar jag inte hur man kan uppskatta någon som blivit känd helt utan någon form av talang. Men det är bara min åsikt :)

2011-02-21 @ 12:30:19

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters