Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Smashbox hos Kicks

Nu har Smashbox senaste vårkollektion kommit till Kicks. Vårkollektionen har funnits ute rätt länge på Eleven.se men jag gillar att man nu kan åka och titta på produkterna ifall man är osäker på nyanser ect.

Denna ögonskuggepalett kommer i 10 olika nyanser och det finns både matta och skimmrande nyanser. Nyanserna tycker jag personligen är ganska mörka för att vara till en vårkollektion. Jag vill att sminket på våren ska vara så diskret som möjligt, ljusa färger helst. Därför är det ingen palett som jag skulle vilja använda alla nyanser ifrån, utan tycker att de bruna, grålilla och lila nyanserna passar bättre till hösten.


545:- hos Kicks.

Däremot gillar jag dessa läppglansen desto mer! Kommer i två nyanser: Endless kiss (Korallrosa) och Timeless (ljusrosa.) Glansen sägs hålla i 6 timmar och skyddar läpparna med spf 15. Vilket är jättebra! Går alldeles utmärkt att ha över ett läppstift bara för att tillföra lite glans.


215:- hos Kicks.

Ännu en produkt som har härliga nyanser! Tycker det är lite tråkigt att ögonpaletten som sagt var så mörkt då allt annat är så ljust och härligt. Detta är två krämrouger. Använd var för sig eller mixa för att få just den nyansen som passar din hudfärg. Om du inte gillar att ha för mycket färg på läpparna så kan du istället för läppstift eller läppglans lägga en nyans av krämrougerna istället bara för att få en hint av färg.

 

270:- hos Kicks.

 

 

 

 

För er som inte har Kicks där du bor går det att beställa från Eleven.se och priserna ligger lite under Kicks. Men då tillkommer dock frakt.

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters