Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Bara ett klick...

Bara ett klick och dessa är mina... Den tanken tilltalar mig faktiskt ganska mycket. Cuz me like^^


Candice SEK 399, Sugarfree Shoes - NELLY.COM


399:- Nelly.com

 

 

 

Faktum är att jag är på jakt efter ett par snygga bruna klackar. Eller rättare sagt jag har en tyst diskussion med mig själv om att jag är i ett "stort behov" av ett par nya, haha. Så i vilket fall som helst så vinner jag, muahaha;D

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.

 


Kommentarer
Postat av: Mandy

Det blir after work idag with the girls:)

Skor is the shit :) love shoes <3

2011-01-14 @ 12:49:07
URL: http://maiyuki.com

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters