Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sminka dig till Jokern!

För att lära mig mer om smink och hur man ska applicera smink så ser jag på en hel del Youtube-klipp! Det är verkligen ett jättebra sätt att få veta det man inte är så bra på och det är riktiga make-up artist som visar hur man ska göra.

En av mina favorit make up artists på youtube är Kandee Johnsson. Hon är superduktig och är dessutom otrolig rolig att se på!

Hon gör inte bara vanliga sminkvideos med kvällssmink, dagsmink och så vidare utan hon visar även hur man ska sminka olika Disney eller tv karaktärer!

Här är en video där hon sminkar sig till Jokern i Batman. En superbra video och jag vet att det blir superbra när man gör det själv för den här sminkningen gjorde jag på en tjej för ett år sedan cirka när vi hade ett evenemang där jag bor. Folk blev verkligen superrädda för henne, haha^^









Det är roligt att se att smink inte bara är till för att göra sig fin med utan för att verkligen göra om sig själv! Och det är det som jag tycker är så roligt med smink.




Enjoy!^^









//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters