Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Mini-julafton

Sommarmånaderna är i vår familj fyllda av födelsedagar. Själv fyller jag om 19 dagar och Sofia 7 dagar senare. Igår, sista dagen i juni, fyllde vår systerson Emil 3 år.

Som det alltid är när småttingarna fyller så var det massor av presenter! Det var som en mini-julafton:D

Och syrran Linda hade bakat som om en hel armé skulle komma och fira honom, haha. Chokladmuffins, kanelbullar, hallongrottor, negerbollar och två tårtor hade hon dukat fram. Åsas (min brors fru) ögon glittrade som diamanter, haha. Ni förstår... Åsa är GALEN i kakor och allt sånt sött. Men hon är i gott sällskap, muahahahahaha^^ Åsa påstår att hon kan äta mer kakor än mig, därför har vi länge pratat på att ha en kak-tävling. Den som lyckas trycka i sig mest kakor is the champion!:D Men det har inte blivit av än... vi har inte lyckats enas om reglerna, hahaha.

Emil hade tjatat hela dagen om att få äta tårta! Här blåser han ut ljusen. Födelsebarnet hade verkligen tur med vädret. Solen gassade mot husväggen.

Linda är helt tokig i presenter. Hon "hjälper" Emil att öppna, men faktum är att hon själv älskar att slita av papper, haha. Varje jul så vet hon i stort sett vad som gömmer sig i alla hennes paket eftersom hon klämt och skakat tills hon listat ut det.

Emil gillar robotar, minst sagt. Därför sa mamsen och jag att bäst vore om han kunde bli en robot själv. Så därför köpte mamsen en robotdräkt och jag en robotmask. Tror det gick hem;D













//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters