Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Bröllop

Min bror och hans sambo gifte sig igår, och vilket fint bröllop det var!:D Vigseln var jättefin, Åsa och Daniel var så fina bägge två (och pojkarna såklart!), maten var jättegod och de olika lekarna och talen från Åsas familj var väldigt underhållande:D Speciellt leken med ballongerna... haha:P


 

De gifte sig i Ölme kyrka. Aldrig varit där tidigare men den var verkligen fin! Helt rätt med den kyrkan.

 

 

Släkt och vänner sitter här och väntar på brudparet.

 

 

And here they come!:D Jag hade varit till Åsa under dagen och lagt hennes make-up. Hon blev så fin! Hennes syster Ida, som är frisör, fixade i ordning hennes hår. Klänningen som hade lite puff i mitten av kjolen ner från en blomma, var typisk Åsa:D Passade henne perfekt!


 

Första kortet på dom som gifta. Det var lite konstigt faktiskt att se brorsan gifta sig... Jag tänkte tillbaka på när vi var små och hur Daniel som 16-årig sprungit omkring i huset med en handduk runt halsen och lekt superhjälte och så nu stod han där, trebarns pappa, och gifte sig! Jag satt där och tänkte "När blev han vuxen?" Haha, helsjukt, jag vet! Han har ändå tre barn. Men det kändes så... konstigt på något sätt.

 

 

Sofia hade en annan utsikt än vad vi hade. Hon sjöng nämligen efter själva vigselakten och fick sitta en "våning" över oss. "You are the love of my life" sjöng hon. Det var så vackert! En låt jag aldrig hört tidigare men jag gillar den. Jag kan faktiskt inte sluta nynna på refrängen:P

 

 

Lille Philip sov i sin lilla vagn som Martin och Noel drog fram mot altaret. Så söt!:D

 


Här kommer de ut från kyrkan. Vädret var strålande och det var varma vindar. Lite småvarmt för de som hade kostym men för mig var det lagomt:D

 

 

 

 

Kvällen bara flög förbi! Mat, tårta, lekar, dans. Helt plötsligt var klockan efter ett och familjen Olsson var tvungna att bryta upp eftersom vi skulle städa idag, och vi ville inte vara allt för... döda:P Men jag hade gärna velat dansa lite till med Linda coh Sofia som levererade moves efter moves som aldrig skådats på denna jord. Hahaha. Herre Gud, vilka systrar jag har:D

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters