Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Charlie Sheen har en "Tweet Master"!

En "Ghost Writer" har de flesta utav oss nog hört talas om, alltså en person som skriver sjärnornas självbiografier! Men nu har det även rapporterats att den skanadlomsusande Charlie Sheen har en "tweet Master", en person som skriver hans twitterinlägg!

Det är Charlies ord men han skriver dom inte själv. Han ringer istället en person, säger vad han vill ha ut och denne person lägger ut hans meddelande. Kan man då egentligen säga att Charlie Sheen twittrar?

 

 

Tror dock inte att detta är något ovanligt bland Hollywood stjärnorna, vi har bara inte fått reda på det än...

 

 

Twitter är något jag inte har förstått mig på överhuvudtaget! Likadant med Facebook. Jag har ingen twitter men har en Facebook men jag använder den mycket, mycket sällan. För vad i hela friden är det egentligen för meningen med den? Vem bryr sig vad jag sysslar med? Man kan hålla koll på vad sina kompisar gör och se bilder från någon fest som någon annan varit på. Men är det inte bättre att lägga ner den tiden som man sitter på Facebook och göra något nyttigt istället? Och vore det inte bättre att själv närvara på dessa fester man ser bilder på istället för att se "reprisen" på Facebook?

 


En av Sofias klasskamrater la ut ett inlägg på Facebook där denna talade om att det var dags att gå på toa för att göra "nummer 2"... Okej, intressant... eller bara helt sjukt! Håller på det sistnämnda.

 

Facebook är dock bra när man ska ha tag på någon för nästan alla har en Facebook, men annars... nja. Inget för mig direkt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters