Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Fettisdagen- mums^^

Idag är det fettisdagen och då får man smälla i sig en semla:D Måste dock erkänna att det slinker ner en  semla (eller flera, haha) ibland trots att det inte är fettisdagen, muahaha:P

Det var jag som stod för tillverkningen av dessa små läckerheter idag, och jag blev förvånad själv att de blev så goda!

Inget skryt här inte men jag är mer en sån person som gillar att baka och greja men det blir SÄLLAN bra. Jag knäcker äggen så att de hamnar på golvet, kakan reser sig inte, jag svär och stampar i golvet, ja den proceduren. (Haha.)

Alltså aldrig riktigt nöjd med det jag gör så jag tillåter mig att den här gången ge mig en klapp på axeln. När jag tog den första tuggan så kände mig lite som Jim Carey i "Bruce den allsmäktige" när han går ifrån fiket efter att delat tomatsoppan, som om han vore the king of the world och utbrister "I GOT THE POWER!" Kände mig lite så faktiskt:P




De små godbitarna:P








//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters