Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Födelsedagsfirande^^





Alla syskon och deras familjer kom ner för att fira Jonas! Jag hade dagen till ära bakat en tårta med chokladpudding och vanlijkräm toppat med chokladriv och blåbär. Blev riktigt gott faktiskt! Har inte varit något direkt fan av chokladpudding efter att jag när jag var runt 10-11 år ätit ton med chokladpudding som mamma gjort och sen fick magsjukan under natten... Som ni kanske kan förstå så har jag inte sen dess jublat varje gång jag sett choladpudding:P




Och så blev det kakor såklart! Muahahahaha:P




Jag kan inte påstå att jag är en mästare när det kommer till presentinslagning, men vad fan är det här?
Vem är vilden som slagit in det här (hoppas inte att det här var det bästa han kunde åstadkomma. Varför toppen med rött snöre btw...?)- jo mästaren av de-fulaste-inslagningarna-i-världshistorien!: storebror Daniel.



Jag är alltid den som står med videokameran när någon fyller år och presenterna ska öppnas. Och ALLA hatar att jag gör det! Skulle jag också göra ifall någon filmade mig när jag skulle öppna presenter. Men eftersom det alltid är jag som filmar så slipper jag det problemet, hehe. Men idag var jag snäll mot Jonas och tog en stillbild i smyg. Jag utmanade ödet litegrann men kom helskinnad undan:P














//Emma





Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättegod tårta! mums sen tänker jag faktiskt inte erkänna att det var jag som slog in paketet ;)

2011-03-13 @ 22:21:28
URL: http://www.busandebarn.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters