Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Förvandla trött vinterhår till sexiga hårsvall

Eleven.se har lanserat en ny hårvårdsserie som heter "Sexy hair." Det riktar sig till personer som vill få volym och definiera sina lockar.

Serien innehåller allt ifrån Shine spray, flip it over spray, mousse, spray och stay till schamoo och balsam.

Priserna är höga, i alla fall för min plånbok. Varje produkt kostar 219:- Och då man ska ha shine spray, spray, mouse och hela faderuttan så blir det mycket moneysar till slut.




Sexy Hair Big Extra Volume Shampo

219:-







Sexy Hair Big Blow Dry Volumizing Gel

219:-



Sexy Hair Big Flip It Over

219:-


Sexy Hair Big Root Pump Plus

219:-



Sexy Hair Big Spray & Stay

219:-





Kanske värt det höga priset ifall man vill ha mer volym.
Jag skulle gärna vilja definierar mina lockar mer (jag har självlockigt hår) medan jag ABSOLUT INTE behöver mer volym. Ni ska se mig efter att jag tvättat håret... jag har halvafro.







Ja, rätt så likt mig efter hårtvätt:P










//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters