Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Hål i öronen

När vi var i Karlstad igår passade Sofia på att ta hål i öronen hos "Smycka." Stackarn hade skakat av nervositet. Man är ju alltid rädd att det ska göra väldigt ont! Och det gjorde det visst också... Jag har själv två hål i varje öra men jag hade tur att det inte gjorde så ont när jag tog mina.

300:- fick hon punga ut med! Rena rånet tycket jag! Jag tror inte jag betalade mer än 120:- för mina.
Vill man vara fin så får plånboken lida pin!:P Men bra blev det och Sofia är nöjd.



Nu ska man bara höra hennes tjat om vad ont det gör...:P Hon driver oss redan nu till vansinne.





//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters