Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Have2Have- Vill ha!

Om jag bara fick dessa...

498:- 16 cm klack, 4,5 cm platå. De är som GJORDA för mig! Jag har letat efter svarta, skyhöga klackar som de här... Om det ändå vore jul snart...


598:- 12 cm höga, 4 cm platå.


498:- Tycker de här ser småroliga ut:D Små fjärliar längst fram^^ Usch, vad jag är tjejig, haha:P 12 cm klack,3 cm platå.

298:- De här vara bara 11 cm klack på och 3,5 cm platå.

698:- Det här är egentligen ett par brudskor. Men jag vill ha de här i alla fall. Ursnygga, eleganta, så jag! Och om jag måste vifta med en 75:a framför ett fyllo utanför systembolaget för att kunna släpa fram någon nerför altaret för att få bära de här, ja då gör jag det. Jag offrar mig för de här skorna, jag gör det:P 10 cm klack 2 cm platå.




498:- 14 cm klack, 3,5 cm platå. Nu börjar vi komma upp på de höjderna då jag trivs bäst:P

498:- 13 cm klack, 3 cm platå.

498:- 13,5 cm klack, 3,5 cm platå. Så snygga!

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.



Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters