Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Jonah Hill- var tog han vägen!

Ja, var tog han vägen! I alla fall halva Jonah Hill! Han har tappat mycket i vikt inför en roll i filmen "21 jump street" som är en remake av en gammal klassiker med samma namn.

Han har alltid varit kraftig men i den senaste filmen som jag såg med honom så kunde man inte låta bli att tänka att han var farligt ute med sin höga vikt.








Förut                                                                                               Nu!



 

Vilken skillnad! Hmm... om han bara hade kommit ihåg att sy in kostymen också allt eftersom kilona rasade så hade det varit Great success!:P

 

 


Hans mål var att tappa 14 kg, men det var svårare än vad stjärnan från "Supersugen" hade räknat med. I början ökade han faktiskt i vikt, men fick rätsida på viktnedgången efter att han anlitat en personlig tränare och en dietist.

 

 


Och om filmen som han spelar in just nu säger han följande:

 


"Det är en komedi med riktigt coola actionscener. Vi gör inget som liknar "Miami Vice" men det är heller ingen parodi. Det är en rolig film med massor av häftig action och bra handling. Jag har sagt att det är en John Hughes film med "Bad boys"- aktig action."

 

 

 



Jag kan i alla fall säga att jag ser fram emot att se den filmen^^ Filmbesatt som man är:P





 

 

 

 

 

 

 




//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters