Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Packar inför Sthlm

I morgon åker vi till Stockholm! Sofia ska spela på Musslan kompad av min bror och pappa. Ska bli kul att komma till huvudstaden^^ Sofia ska dock tillbringa nästan all tid i en musikstudio. Och det ser hon verkligen fram emot!

Men det är när man packar resväskan som man inser vad otroligt mycket grejer man har! Jag bävar redan för uppackningen när vi kommer hem, haha:P


Varje gång vi ska ut och resa så tänker jag "Men jag har inte med mig så mycket grejer. Det blir gott om plats kvar i resväskan." Yeah, right. Likt förbannat blir den överfull! För när man väl har packat det man måste ha så börjar man se efter grejer som man kanske måste ha...*suck*:P














//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters