Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

UKM 2011

Igår var Sofia och jag på UKM. Det var första gången som jag suttit ner och tittat på evenemanget utan att själv deltagit eller arrangerat. Det var lite mixade känslor, jag var glad att för en gång skull få se de olika framträdandena men samtidigt så blev jag så oerhört sugen att arrangera UKM igen!

Min pappa och jag höll i UKM 2008, 2009 och 2010, samt en stor länsfestival 2009 så självklart känns det lite konstigt att inte varit den som arrangerat även UKM 2011.

Det bjöds på konstutställning och scenframträdanden.



Årets tema var cirkus vilket man såg en hel del av i inledningsnumret. Flera av crew-gänget har jag haft med mig när vi arrangerat UKM de tidigare åren. De är så otroligt duktiga!^^ Det är crew-gänget som man saknar nu när man inte arrangerar mer.

Vi fick se allt ifrån magdans...

...band (det här bandet var grymt bra!!)...

... mer band^^...

... till sång i duschen:P Det här numret var det roligaste! Jag blev inte alls förvånad när den här tjejen uppträdde i ett badkar med draperi samtidigt som hon sjöng. Precis som hemma i duschen! Hon ville vara okänd, men eftersom hon ingått i mitt crew-gäng så visste jag genast vem det var och hon är en sån person som kan hitta på något så här kul!:D

 

 

 

 

Det var en underhållande timme och de som ingick i crew-gänget hade gjort ett toppenjobb, som vanligt!

Det är dock synd att inte alla deltagare kunde gå vidare till länsfestivalen i Säffle!

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters