Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Årets första cruising!

Nu är cruisingsäsongen officiellt inled! Igår drog vi ner till Kristinehamn med cadillacen och cruisade tillsammans med nästan 300 andra amerikanska bilar.


Trots att det blåste så att man var rädd att huvudet skulle trilla av så hade vi det roligt ... eller ja... cadillacen stannade två gånger utan någon anledning... och vi hade senare på kvällen två andra bilar som backup ifall Cadillacen stannade igen och vi behövde få igång den. Men om vi nu bortser ifrån det... för jag menar vad är en crusingkväll utan en massa strul? Det hör till, snarare en regel än undantag i Olsson familjen. Känns som om pappa alltid står med huvudet ner i huven när vi är ute.

Men jag måste erkänna att det är ganska roligt att se pappa försöka spela helt oberörd och lugn medan han vrider om nyckeln och absolut INGENTING händer samtidigt som Corvetter, Cadillacs, Buicks och Pontiacs susar förbi med stupfulla bimbos och wannabe-raggare hängandes utanför bilen och lille paps får inte visa hur tapper han är med sitt cape och sitt svärd.

Och eftersom min pappa inte direkt är den lugna typen (haha. Och jag brås väl på honom för jag kan vara lite... hetsig ibland:P) men han försöker i alla fall spela lugna filbunken (haha.) Nä nu ska jag vara snäll. Förlåt paps, du får dra in maten ikväll:P





Inte nog med det! Vi blev kändisar över en natt också. Vi ligger nämligen ute på Youtube! Telefonen har ringt stup i kvarten idag...*fniss* Det var det första pappa sa i morse "Vi ligger ute på Youtube!" och sken som en sol, haha.

Kolla in oss på 8:02. Vad kan jag säga? We´re looking good;D (haha)

 

 

 

 

 

 

 

Jaa, herre Gud... Vi hade i alla fall tur med vädret.

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters