Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Lindas 30 årskalas i bilder

Vi hade i alla fall tur med vädret! En jättefin 30 årsdag blev det för Linda.

Ett härligt gäng människor^^



Sofia, Emil (bilden) och Lindas husband Ronny hade vattenkrig. Tror det var mest Ronny och Sofia som  verkligen gick in för det:P Ronny ska visst ha ramlat rejällt och typiskt nog så missade jag det! Hur ofta får man se det? Nej, just det: once in a lifetime:D


Jag plockade buketter med blommor.


En stressad Linda började med tårtorna innan jag tog över så att hon skulle hinna duscha. Det är inte bara när man har kalas.


Födelsebarnet herself. 3200:- sammanlagt fick hon att shoppa för! Hon önskade sig nämligen bland annat pengar. Och pengar fick hon:P Om jag är avundsjuk? YOU BET!:D Shopping på måndag! Tjohoooo!


Linda köpte nog 30 kg kött som killarna grillade. 25 kg kött blev väl över... Men supergott var det^^


Tycker det här kortet på Åsa och Philip är så fint!^^ Åsa hade varit och shoppat nya kläder och såg så fin och fräsch ut. Riktigt sommarfräsch. Nu vill jag ha en vit blus, Linda och mamsen också tror jag, haha.


Linda och Co har en bod där de hade gjort i ordning med bord och stolar (tv åt barnen... Typiskt Ronny, haha) och det blev så mysigt! Mycket bättre än att sitta ute och frysa. Jag hade blåsa läppar här vid 17:00. Jag kan bara inte hjälpa att jag fryser så lätt!

Sofia and myself.


Haha. The three Olsson sisters. Bara så att alla vet, Linda The woman in black har lärt Sofia och mig allt hon kan:P Förklarar varför Sofia är lite... crazy:P Mig har hon inte lyckats  fördärva. Jag är helt normal *host*



Det var ett roligt kalas!!! Tyvärr är väl denna dag inte så trevlig för de flesta, om ni förstår vad jag menar:P Själv mår jag prima, muahahahahaha^^













//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters